niedziela, 6 sierpnia 2017

HOLI FESTIVAL - święto kolorów Ostróda


29 lipca 2k17 w Ostródzie przy molo odbył się HOLI FESTIVAL - święto kolorów. Z tego co mi wiadomo jest to pierwsza taka impreza. Nie mogło Nas tam zabraknąć !!


Dzięki internetowemu konkursowi, udało mi się zgarnąć za darmo pakiet kolorowych proszków dla dzieciaczków.


Całej imprezie towarzyszyła dobra muzyka, która przyciągnęła również wielu ludzi - szczególnie młodzieży. 
Impreza była otwarta. Zaczęła się o godzinie 13.00 i trwała do wieczora.


Jak widać, radość z zabawy mieli mali i duzi. Wspólne wyrzuty kolorowych proszków odbywały sie pod sceną w odstępach czasowych co 30 minut. 
Nie było szans, by ktoś mógł je przeoczyć.


Proszki holi są nieszkodliwe. Stworzone na bazie mąki ( zabijcie mnie, ale nie pamiętam jakiej, a czytałam).
W każdym bądź razie była zamieszczona informacja na opakowaniu. 


Zastanawiacie się pewnie czy daliśmy radę się domyć i doprać ciuchy z tych kolorów. Otóż tak, ale.... No właśnie to "ale", które boli. Powiem tak. Wszystkie kolory ładnie schodziły ze skóry. Najciężej było pozbyć sie koloru fioletowego. Przez barwnik zawarty w tym kolorze straciłam bluzkę. Tylko moja jako jedyna nie doprała się. Wszystkie inne ciuchy są w stanie nienaruszonym :) widocznie moja bluzka jest z takiego materiału :)


Impreza była udana, dzieci zadowolone.
HOLI FESTIVAL - zapraszamy za rok !!


Czy w waszym mieście też zagościli?
Wpisujcie w komentarzach nazwy swoich miast ❤






KONIEC 😎






1 komentarz: