niedziela, 13 sierpnia 2017

g-synergie keratin - odżywka intensywnie nawilżająca

Dzięki blogerką na facebooku, trafiłam któregoś dnia na stronę Ambasadorka-kosmetyczna.pl . Zarejestrowałam się i po pewnym czasie otrzymałam wiadomość od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę. Byłam bardzo zaskoczona, gdyż nie wiedziałam kto i co do mnie nadał. Gdy paczuszka dotarła, okazało się, że otrzymałam do przetestowania odżywkę do włosów.

G-Synergie Keratin odżywka intensywnie nawilżająca 300ml
Co mówi producent:
Dogłębnie nawilża suche włosy, obficie odżywia, pozostawiając włosy miękkie i zdrowe, jednocześnie nadając im naturalny połysk. Wygładza włosy, pozostawiając je nawilżone i mocne, zapobiega rozdwajaniu końcówek. Nie zawiera parabenów, oleju mineralnego, siarczanów i fosforanów.

Składniki aktywne

  • Zingiber Officinale: Imbir lekarski regeneruje i wzmacnia włosy. Ma działanie przeciwzapalne.
  • Eucalyptus Globulus Leaf Oil: Eukaliptus gałkowy to składnik aktywny, który działa antyseptycznie i odświeżająco. Wykazuje działanie przeciwzapalne.
  • Chamomilla Recutita: Rumianek pospolity przeciwdziała stanom zapalnym skóry.
  • Hydrolizowana keratyna:
    Działa nawilżająco, wmacniająco i wygładzająco. Uelastycznia i przeciwdziała starzeniu. Zapobiega także elektryzowaniu włosów.
  • Hydrolizowane proteiny pszenicy
  • Hydrolizowane proteiny kukurydzy
  • Hydrolizowane proteiny soi Proteiny roślinne wzmacniają strukturę włosów, wykazują działanie nawilżające i zmiękczające. Napinają skórę i tworzą ochronny film bez tłustej powłoki.

Pojemność

300 ml

Sposób użycia:

Po umyciu szamponem, równo rozprowadź odżywkę na mokrych włosach i masuj przez chwilę. Następnie dokładnie spłucz.

Moja opinia na temat odżywki:

REWELACJA! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie spodziewałam się, aż takiego efektu. Używałam wielu różnych odżywek do moich suchych i zniszczonych włosów, jednak nigdy nie trafiłam na nic odpowiedniego.
Już po pierwszym użyciu odżywki g-synergie czułam, że to jest to! Włosy były nawilżone, mięciutkie, puszyste i przyjemne w dotyku. Czym dłużej ją używam, tym bardziej jestem pod wrażeniem jej działania. Moje włosy jeszcze nigdy nie były w tak dobrej kondycji. Nie są zniszczone jak dawniej, wręcz przeciwnie. Stały się zdrowsze i mocniejsze. Przestały się łamać, wypadać, a końcówki już się nie rozdwajają. Bliscy i znajomi są zachwyceni efektem. Jedno wiem na pewno. Nie zamienię jej na żadną inną. Cena 30zł/300ml jest bardzo atrakcyjną ceną, biorąc pod uwagę jej niesamowite działanie. Polecam ją wszystkim z czystym sumieniem.
Jestem szczęśliwa, że dane było mi przetestowanie tego produktu. Dzięki niemu czuję się piękniejsza 😍

1 komentarz: