niedziela, 3 września 2017

Hasztag biżuteria - recenzja


Ostatnio dostałam przesyłkę od Hasztag biżuteria, a w niej.... Siedem przepięknych bransoletek ❤


Firma ta zajmuje się ręcznym tworzeniem biżuterii, czyli tym co uwielbia każda Kobieta 😎


Z góry chciałam przeprosić za jakość wykonanych zdjęć, ale fotograf ze mnie marny, a aparat w telefonie to nie to samo co zawodowy sprzęt 😜 Mam nadzieję, że mi to wybaczycie drogie Panie.


Nie zmienia to faktu, że zdjęcie nigdy nie odzwierciedli prawdziwego piękna i uroku fotografowanych przedmiotów.


A teraz powiem Wam kilka słów o tej bizuterii - moja skromna opinia 😀


Bransoletki wykonane są z trwałych i miłych w dotyku koralików.  Dzięki dużej gamie kolorów doskonale komponują się z różnymi ubraniami. Wspaniale prezentują się zarówno w kreacjach wieczorowo wyjściowych jak i zestawach sportowych. Estetyka wykonania nie budzi żadnych zastrzeżeń.


Są godne polecenia kobiecie w każdym wieku począwszy od pań dojrzałych poprzez nastolatki aż do małych dziewczynek.


Firma ta w swojej ofercie ma do zaoferowania wiele różnych kolorów i zawieszek. Jest w czym przebierać. Każda dama znajdzie coś odpowiedniego dla siebie 😍


Można u nich zamówić bransoletki pojedyńcze, a także potrójne. Wedle upodobania. Również można łączyć ze sobą pojedyńcze bransoletki, dzięki czemu codziennie możemy mieć inną piękna biżuterię.


Bransoletki te podobają się każdemu. Przyciągają uwagę większości kobiet. Mam je od kilku dni, a już zaczepiały mnie kobiety z zapytaniem, skąd mam takie cuda.


Z czystym sumieniem polecam.
Zapraszam na zakupy do Nich 😍


1 komentarz: